terima kasih YA ALLAH

assalammualaikum..


ya allah , terima kasih untuk segalanya yang aku terima sehingga hari ini . untuk segala pengalaman , kepahitan , kemanisan dan untuk segalanya cabaran dan rintangan yang telah aku harungi hari ini . TERIMA KASIH YA ALLAH . aku bersyukur ya allah , walaupun pahit untuk aku telan dulu tapi kini manis untuk aku kecapi kini . untuk akan datang , aku bersedia untuk terima apa sahaja dugaan .


aku kehilangan teman yang aku percaya , teman yang aku sangka aku boleh jadikan sebagai SAHABAT . tapi semuanya hanya sementara , saat kecundang aku tiada mereka , saat sakit aku tiada mereka . aku terlalu mudah percaya pada mereka kerana itu aku kehilangan mereka . aku terima dengan hati terbuka . aku yakin ALLAH akan menggantikan yang lebih baik .


to my dearest friends .




junainah juwahir : terima kasih untuk segala bebelan kau selama ni dengan aku , segala kata-kata untuk menenangkan aku , segala kata sindiran yang buat aku sedar . terima kasih segalanya  !


norain zahurin : terima kasih sebab selalu bising kat teliga aku , selalu marah kat aku , selalu bising dengan tindakan aku , selalu tegur aku straight to the point . terima kasih segalanya !


nur suhada abdih : terima kasih untuk segala pekikan kau , menusuk kalbu . terima kasih sebab selalu cakap kat aku apa yang aku patut lakukan , terima kasih untuk segala kata perangsang kepada aku . terima kasih segalanya !






nuraini ismail : saya kagum dengan anda , kesabaran anda , semangat anda . terima kasih sebab banyak tunjukkan saya untuk jadi kuat . mungkin tidak perlu kata-kata . tetapi kelakuan anda sudah cukup memadai . terima kasih segalanya.




nurul asyikin ahmad mustafa : terima kasih sangat kat uda , sebab uda adalah orang yang paling tahan dengan karenah saya , terima kasih sebab selalu bagi pinjam teliga pada saya , tak pernah penat bagi semangat pada saya . satu-satunya orang yang mengetahui dari A -Z apa yang saya alami. terima kasih segalanya.



zarina , faieza , nur ain : saya mungkin tidak mengenali anda tapi saya bersyukur sebab mengenali anda . terima kasih kerana bersama saya . 

thanks a lot guys !

buat masa ni aku bersyukur mengenali kalian , untuk akan datang andai terjadi salah faham antara kita aku harap ia tidak selamanya . sudah cukup sudah aku rasai kehilangan mereka , dan aku tahu andai semua dari silap aku tegur lah aku . aku akan terima sengalanya . 

  • awak adalah kawan baik saya . 
  • awak adalah pembimbing saya . 
  • awak juga adalah kawan dunia dan akhirat saya . 
  • terima kasih atas sengalanya . wahai sahabatku . :)






No comments:

Post a Comment