aku kuat , kuat dan akan teros kuat. :)

assalammualaikum. salam 1 malaysia , salam untuk semua blogger.



aku baru dengar lagu ni , sedangkan dah lama kan lagu ni. al-maklumlah. aku ni duduk macam dalam hutan sekarang , jangan tanya aku apa lagu baru sekarang , movie baru sekarang , cerita apa sekarang ,  iklan kat tv pon aku dah lama tak tahu. OMG ! ketinggalan zaman sungguh aku kan. huhu. nak buat macamana , yang ada dalam kepala otak aku sekarang hanya kerja , kerja , kerja dan mencari duit. bukan apa. ni je lah masa yang ada untuk aku spend money.


aku hayati lagu ni , fahami setiap bait lirik lagu ni. sebab aku tengok lirik lagu ni macam best. akhirnya aku jawap memang sangat best. aku suka part lagu ni. 



Walau tiada tangan menghulur
Kan ku tetap berdiri teguh ku bangkit semula

Tuhan, hanya engkau mengerti
Perjalanan hidup seorang insan


betoi apa yang dikatakan. aku sedar aku berdiri keseorang tiada tangan yang menghulur. andai ada tangan yang menghulur itu untuk meminta bukan untuk membantu. masih aku ingat kata-kata abah ku. jadilah tangan yang di bawah bukan menjadi tangan yang di atas. tersirat sungguh kata abahku. aku sentiasa mencuba untuk bergantung pada diri sendiri walaupun kadang-kala hati ini sudah tidak kuat. tapi aku akan sentiasa berdiri teguh untuk bangkit semula.




::choki:: i asked for strength allah give me difficulties to make me strong. :)

1 comment: