kembali di sini. :)

assalammualaikum...





nampak perbezaan ini ? akhirnya , dengan lafaz bismillah. hati yang tenang aku terus menukar template dan header blog. sangat buruk kan ? better yang dulu right. memang aku nak buat yang simple je , no need photoshop bagai untuk design. asalkan bertemplate sudah memadai. :)

tujuan aku tukar semua ni sebab aku nak blogging balik. tapi bukan blogging untuk dapat readers yang ramai , follower yang banyak , nak dapat tiket wayang percuma ke , baucer pizza hut ke. TIDAK ! apa yang aku tulis di blog ini sebagai guide line untuk diri aku sendiri. berbicara tentang apa yang tidak dapat diluahkan dengan kata-kata. so , kalau rasa nak muntah dengan entry-entry aku . SAYA TIDAK KISAH JIKA ANDA INGIN MENEKAN X DI BUTTON KANAN ATAS BLOG SAYA. SEKIAN.



No comments:

Post a Comment