can i write here ??

assalammualaikum. salam 1 malaysia , salam untuk semua blogger.


lastly , my official life / sikatkusut will back. haha ! bajet kau hot kan ? lama sungguh tak berblogging , tapi secara official nyer blog akukamupunya telah di tutup secara rasmi pada 11/11/11. tarikh yang cantik kan aku pilih ? bukan sahaja di private seperti dulu , tapi telah di tutup dengan menekan butang DELETE !! reason ? blog aku , sukahati aku lah. hehe. for those yang telah follow blog akukampunya i'm so sorry , tak akan ada lagi sebarang nasihat yang boleh ditaip di situ. blog sikatkusut ni pulak lebih kepada offical blog , tak ada lah kata nasihat apa pon. 


blog akukampunya aku delete secara rasminya sebab cukup lah nasihat dan pandangan aku selama ni , ye lah bagi nasihat terbaik je dalam blog tu tapi diri sendiri pon belum tentu ternasihat. hehe. i'm still bad ! lagipun blog tue pun aku dah bosan kot , since 2006 kot aku menulis di blog itu. so , aku just nk focus pada blog sikatkusut ni. aku tak kisah soal follower ada or tak , background yang cantik ke apa , gadget yang menarik or not. NEVERMIND ! i just write what i want to share about my life. 


waiting for my next entry , banyak yang ingin dikongsi bersama. baca dan baca lah. ok , nite u guys !




::choki:: 10malam/10siang berfikir untuk berblogging semula. :P

1 comment: