5 entry CINTA.

assalammualaikum. salam 1 Malaysia , salam untuk semua blogger.

setelah sekian lama terfikir , aku dah buat keputusan. nak post 5 entry tentang cinta yang aku fikirkan. ok lah , aku tak pernah bercinta pon. so nak kata pengalaman itu tak ada tapi belajar dari pengalaman itu sangat banyak.

nie untuk cabaran pada diri sendiri. nak post 5 entry tentang cinta. jiwang ke ? sila main jauh2 kalo rasa loya. mungkin anda akan merasa kembang tekak. aku dah pilih 5 lagu cinta yang akan aku describe berdasarkan apa yang aku fikirkan. jika ada kesilapan sila bawak pen merah nak tanda pangkah.

1. STACY - KISAH DONGENG
2. ZIZAN &  DINA - SELAMAT TINGGAL 
3. ANUAR ZAIN - SEDETIK LEBIH
4. ROSSA - KU MENUNGGU
5. SHAHIR AF8 - LUARBIASA

inilah list lagu yang aku pilih. kenapa aku pilih lagu nie ? penyanyi lagu ni faymess. sebab nie lah lagu yang aku dengar hari-hari kat era.fm. maklumlah , kat umah aku hanya radio era je clear. so hanya tahu perkembangan lagu melalui era je. ==



so kita tunggu entry aku selepas ni satu demi satu lagu ni. dalam target aku akan pastikan 5 post lagu ni dalam masa 2 hari je , sebelom aku nak post kisah balik kampung aku. hehe ! tunggu ok.


::choki:: C.I.N.T.A

1 comment:

  1. hahaha..mmg kusut...ape je nk ctr psl lagu 2??AQ NK TGK psl kish dongeng..

    ReplyDelete