gembira bila ada yang menggembirakan part 2

thanks sangat-sangat pada my friends coz always beside me when i need u. hati aku gundah. macam-macam peristiwa berlaku. dalam keserabutan , kesesakan jiwa , kegundahan jiwa dan hati , macam-macam lah. ahh ! bengong lah pujah nie. pegi layan sangat dengan situasi sekeliling knape kan. orang sekeliling kau tak pernah kisah pon. PLEASE IGNORE IT ! lepas solat zohr nak jalan-jalan dengan pinky lepaskan tension. so mangsanya my frenz ude lah kan. she always beside me when i need anytime. :) jalan punye jalan nak makan nasi ayam gemas. DAMN IT ! shit. tutup pulak. hujan dah mula turun dah la pinky ku tiada atap so kena cari tempat berteduh + isi perut. masok seremban parade teros ke MOM CHICHKEN RICE SHOP. hehehe. dapat juga makan nasi ayam kan. :)



memang melantak kan. dua orang je makan , full tank lah aku isi bila makan kat sini. siap dengan kerabu mangga sekali. perghhh. sedap seyh ! lepas je makan teros ke mcd pekena mcflurry oreo.


gambar nie aku search kat google je. bila menikmati mcflurry memang aku lupa sekeliling kan. hehehe. atas pinky pun aku tetap menikmati walaupon di tiup angin. pusing-pusing teros aku gelek tayar sampai tempat biasa aku lepak. yeahhh ! TAMAN TASIK SEREMBAN. aku relax bila berada kat sini , tenang je. tengok pemandangan kat sini. thanks untuk ude sebab sudi teman aku hilangkan tension aku kat sini.


kaki-kaki meninggalkan jejak di sini. dulu pergi beramai-ramai. tapi kini aku bersam ude. dan seringkali keseorangan di sini. hmm, teringat akan kata ude waktu lepak di sini. "best kalo datang sini berpacaran". aku tahu semua itu mustahil. :(


Best friends means I pulled the trigger. Best friends means you get what you deserve.

so whatever happen life must go on. hadapilah dengan senyuman. yakin yang kite mampu hadapinya dan percayalah , tiap apa yang berlaku uhh pasti ada hikmahnya. moga-moga dengan kesakitan yang kita rasai sekarang kita akan terima kebahagiaan yang selayaknya untuk kesakitan yang kita terima.


senyum lah selagi kita mampu tersenyum. walaupun pedih di dalam namun dengan mewujudkan senyuman kite mampu tersenyum lega. :)




::choki:: selagi hidup masalah tak akan pernah lari. hadapi dengan semangat !

No comments:

Post a Comment