TOLONG JAUHI AKU DARI HIDUPNYA..


KENAPA ? bila aku bertanyakan hal kawan kau x semestinya aku ingin mengetahui. hanya mengesahkan yg menjadi kemusykilan. awal-awal jangan kaitkan aku dengan member kau tu ! die lah orang yg menyebabkan aku ke sini.
hidup aku sengsara.! 
derita aku dalam bahagia die.! 
airmata menjadi teman sejati.!
 senyuman x semanis dulu.!
 ketawa ku x segirang ketawa teman lain.! 
langkahku penuh dengan duri.! 
tangakanku x mampu di ayun.!
 kakiku seperti hilang sebelah.! 
semua kerana die.!!!!!! 
aku cukup derita..
 sengsara yg teramat.!!!! 
aku mahukan kekuatan. teman-temanku mahukan aku yg dulu. aku mahu mati di hadapannya. die cukup sempurna. aku hanya insan yg tiada nilai. MENGAPA ?? kau juga mahu menghukum aku dalam kehidupanmu. ?? aku tidak mahu nafas aku didengari. biarlah aku mati dihadapanya. x sanggup nak menghukum diri sendiri lagi. kebodohan ku mengenali die kini memakan aku sendiri, TOLONG !!! jangan pernah menyatakan siapa aku di hadapannya. aku mohon. biarlah die hidup bahagia tanpa pernah mengingati bahawa die pernah mengenali aku sebagai orang yg telah dipergunakan.

No comments:

Post a Comment