jamuan raya KTA versi 2010..

date : 2 oct 2010..
place : Parking KTA..
time : 11.00 am - 5.00 pm..

first time la experience dlam hdup aku pergi jamuan raya as student. Yelah sebelom ni aku just BUDAK SEKOLAH. Bila da jadi student kolej merasa la kan. bila ingat pasal baju opppss ! baju aku sepesen dngan seza. bukan buy 1 free 1 ok ! sebelom pergi muka ceria je.

meh sini aku story sikit sal roomate aku ni..die ni asal temerloh. bandar ikan patin ! roomate aku paling close maybe. dulu aku de roomate yg best sangat2 tapi dorang da futher blaja tempat lain. actually dia ni 1 dorm dngan aku je kitorang laen2 bilik. tapi ke bilik dia sejengkal dua je kot. so kira roomate jugak lak kan !
* so sape2 nak ngorat dia ni go on. available n single ! kriteria diperlukan hanya ni : 
1. mata bukan jenis yg gedix2
2. poket pastikan kepok2 (riban)
3. hati x selalo panas (xmudah cair)

easy rite ? so cepat-cepat. dapatkan borang dngan kadar segera ! ahaks ! 


Tugas aku hari sebagai sambot tetamu. nak kena panggil orang supaya datang ke booth sem 1. shift aku pagi start dari pukul 11. 10.30 aku da sharp kat situ terpacak kepanasan kat situ. sampai je kat situ aku tengok ramai yang tengah menyiapkan hidangan yg budak sem aku sediakan semalam. GOOD JOB ! tngah orang sibuk prepare nak hidang as usual aku snap picx. ouchhh DAMN IT ! I LIKE !


* ni lah die muke-muke yg menjahanamkan lemang + rendang + xtra pulut kuning. ahaks !

yg tepi sekali 2 roomate aku nurul (http://www.facebook.com/profile.php?id=100001197915235&ref=ts) , lelaki 2 aku xkenal. 1st jumpa kot ! walaweyh.. 1 sem la. yg tudung pink tu membe class aku yg paling close. (cerita dia lepas ni). yg tepi sekali 2 roomate aku. zaza orang panggil. sebot nama die pasti anda kenal. !


damn it ! GORGEOUS ! i like it so much n much ! ni membe class aku yg paling close. gurl in pink shawl tue aku just panggil die uda (http://www.facebook.com/profile.php?id=100001285569178&ref=ts). die neh orang kampong aku. 1 pahang beb. ada ciri gegirl. great untk jadi calon menantu. so apalagi? cepat2 hanta meminang ! yg tudung itam 2 budak perak. oppsss! she not available rite now. die sngat shantekkk ! pemalu ! selalo parkinson bila kena presentation. hikkkk3!


 * dasyhattt sungguh minah neh *


* sila angkat kaki bila terlihat gadis ini *

yg kelakarnya bila ada yg nak bergambar denganku dan berkata begini "pujah nak ambil gmbar dngan kau, kau nampak perempuan hari ni" WHAT???? selama ni aku bukan perempuan pe. oucchh ! aku touching lah. ! but its okay. aku x nafi aku memang kasar. tapi siyes aku x tipu. AKU MASIH SEORANG PEREMPUAN !!!! pasrah + redha jelah.


haaa..! yg nie handsome boy ?? classmate aku import baek punya dari kedah. ! hang x caye mai datang sini na tngok betapa sayang dia pada kedah die. kalo ada pingat aku rasa dia patut 1st prize dr belakang as fan kedah. orang panggil die ni MAMU tp nama die best bangat WAN ISMA RIZAL. aku pon konfius pesal nak pnggil MAMU. but its okay la ! mudah ingat. selalo la dok balah pasal kedah vs pahang. dah terang-terang pahang tue TERBEKKK wokkkkK. ! tapi masih x boleh trime dengan statement tue. as usual kitorang bagi die menang. orang pahang kan baik-baik !
die neh still available but not single. yeker ? aku x sure ! so sape-sape yg berkenaan dngan die boleh tros PM kt fb aku ok ? tros aku PM kt fb die. senang korang tros PM kt fb die. http://www.facebook.com/profile.php?id=100001244835364&ref=ts (search tau)


nie lah hasilnya lepas dorang masak semalam. sedap kan ?  walaupon lemang agak masin + pulut agak tawar tapi rendang sedap ! so kira great lah dorang buat. sebab semua masih mude2 kan !


yg ni lah barisan-barisan yg menjaga booth tue. comel x ? aishhh. agak merah picx neh (malas mengedit) yg penting kerjasama tuh penting ! actually ramai yg tolong jaga booth nie. yelah x nak hidangan tuh habis sebelom jamuan ni habis.


* kebanyakkan yg jaga booth ni semua roomate aku *




tngah sibuk layan tetamu. datanglah sorang tetamu ni. she dewi. nama die dewi. uniq kan ?? mula-mula waktu first dengar nama die aku agak terkezuttl. memang bapak die bagi nama die dewi ke ? walaweyh. untung badan ! setahu aku die dah berpunya. so as conclusion x de lah aku  nak jual borang atas nama die. yg penting aku sngat suke nama die !


nie lah orang penting yg jaga booth dari awal smpai la penghujung. yg kepala besar (penting) yg pakai kopiah putih tue. die sangat b/jawab.  GOOD JOB SALLEH ! 5 star utk kamoo ! gurls yg pakai selendang biru sebelah aku tue yg b/jawab masak rendang. THANKS TO HER SO MUCH for rendang yg sedap !!




walaweyh. lecturer aku neh. sporting bangat ! happening ! gile-gile ! best lecturer (exam die selalo tolong). tapi maaf. die sudah berpunya ! shanteekkk kan die bila snap picx dngan aku ?? nak detail pasal die ni link fb die. http://www.facebook.com/inawani?ref=ts




dalam orang sibuk-sibuk makan dorang ni masih dlam perjuangan menyediakn hidangan. aku suspect btoi ! see ada yg tengah tnjuk skill bukak lemang. perhati betoi-betoi orang yg bukak lemang tuh. actually aku pelik. bila aku kumpul smua gamba dari handpone an kamera terperasaan pulak aku gambar die sangat banyak. sedangkan aku xkenal ! ahaks ! sape lah guna camera aku snap yep. (biarlah rahsia) roomate aku cakap die budak twintech n nama die agak unik. AIN? walaweyh. memang cun ! perghh. patot la bila aku panggil ain (chef rendang) die pandang. ahaks ! first time dlam hidup aku lelaki nama ain.




yg nie roomate aku. SADIS ! aku hanya punya sorang roomate. die neh orang perak. hati sudah di miliki oleh kekasih hatinya. borang tidak tersedia untuknya. MAAF ! picx ni die dngan en.diddy orang kuat kolej aku. excited sungguh die nk snap picx dngan en.diddy. thanks to en.diddy yg sporting. kalo ada yg berkenaan dngan en.diddy boleh tros dtang kolej aku jumpa die tau !




hahahaha.. aku gelak dulu tngok gmbar neh. classmate aku. nama nuraini ismail (http://www.facebook.com/profile.php?id=100000585532840&ref=ts ) saje aku pilih picx yg xjadi neh. baru original kan! dulu waktu intensif aku xpernah tegor die even die kawan baik an roomate aku. so lantak die lah kan. so far bila kenal die. otak boleh tahan. masyukk ! skang ni aku tngah mengutip ilmu menjadi gegirl yg teramat. opss! free je tau class die bagi pada aku. she still single n available. nak borang ? anda memenuhi kriteria ini ?


a) masih punya pegangan agama yg kuat.
b) masih single. (xnak bujang terlajak)
c) simpanan duit lebih dari  duit kt bank negara.
d) seorang lelaki.
e) jiwa xlembut. nak yg jiwa kental.
f) mesti tinggi dari die. she tall !

*jika anda memenuhi ciri-ciri ini. silakan. aku sediakan borang. (sekeping 2ringgit). xnak yg main-main tau. sbab die sangat wanita. so jangan main kayu !


perghhhhh shanteekkkk seyhh. walau muke minyak mcam minyak safi. not bad ! awek mude lak tuh minyak neh. she cute right? that why dalam hati ada taman. jangan kaco die dah ada kumbang. walaweyh. die neh gila-gila. selalo je aku rasa bukan kadang-kadang dah! 
die neh classmate aku jgak. die neh gelabah skit. so jngan nak mengelabah kan die! haru biru aku rasa nanti. yg penting die sngat shanteekkk dlam kepingan nya!



muaaahhahahaha. tibe-tibe aku nak gelak. baru aku perasaan aku rupanya sibuk bercerita tentang kawan-kawan. patot tukar title dari awal lah "kisah kawan-kawan" x pon "kawan yg shantekkk" ! sambong cerita pasal jamuan raya. so far okay lah. havoc x havoc ttap happening jugak. siyes ! kolej neh kecik tapi sambutan boleh tahan walaupon ramai yg penat dah.



for ending majlis neh ada competition sikit lah. booth sem 1 dapat tempat ke 2. kira antara booth yg terbekk dari 6 booth lah. ok what ? kitorang kat masih mude dari yg laen. nama pon junior. so not bad lah no 2.CONGRATS + THANKS tok semua ok bnyak bantu dari awal smpai akhir. aku da x larat penat dah weyh. dari pagi smpai petang. aku mahu katil dengan kadar segera. !!



* memang minah neh tngah penat smpai nak naek tangga pon xlarat *

sampai je bilik sorang pon roomate aku x balik. rupanya dorang neh sibuk tapau makananan. aku curi dari kamera seza ni. walaweyh. roomate aku terbaik sungguh !



* rugi seyh aku xde nak snap picx bnyak-banyak ! *


sampai je bilik terkezuttt aku lihat hasilnya. walaweyh ! roomate aku memang terbekkk wokk. melantak + mengketedarah semua smpai bilik. siap jadi menu makan malam lak. kui3

badan dah penat tpi bila dapat jer mesej dari ciklong ajak main bowling. ehh?? segar tros ! so tros lah ke PINKY aku pastu panaskan badan PINKY smpai ke JUSCO. smpai jusco roger tros ciklong. tangan dah lama panas nak pegang bola neh. nak sumbat lajo-lajo ! 


* neh lah antara wajah pemain bowling harapan bangsa *

plan punya plan aku , mie ,  lee an semua roomate cik long lah nak main bowling. so amik la 3 game. walaweyh india tuh buat pasal. patot kitorang main 3 game tibe-tibe jadi 1 game. bayar mahal lak tuh. malas nak gado kitorang chow cpat. ciklong dah berapi da. yg pnting aku menang ! mie pon frust je main hari ni xbrape nak menjadi. next time kite maen puas lagi. frust punye frust tros pegi makan KFC. sedap bangat kan !! tapi tunggu turn nk beli. perghh !! aku boleh tlong masak je rasa.


so neh la kisahnya seharian aku sempena jamuan raya sehingga lah aku tetap hang out an roomate ciklong walaupon penat semacam. panjang lagi nak cite tapi kali neh mata aku mengalah dengan jari jemari kan. so aku sambong next time lah

~ xoxo ~
* SALAM *






No comments:

Post a Comment