DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER !!!!

ASSALAMMUALAIKUM......................... dah makan dah semua ? kalo belom mari lah jemput makan kat umah SK , kawan SK masak maggie ayam + pedas xtra tauuuuu !! sedap hingga menjilat mangkuk + sudu + kuali + periuk lah. tak senonoh lah gitu. HEHEHE. oklah , hari ini SK nak share something yang SK rasa. tak ada kena mengena dengan mana-mana pihak okehh !


tadi masa sedang menatap mukabuku terbaca lah satu notes ni. al-kisahnya tentang 25 senarai perempuan malaya. title macam beshhh kan. apa lagi bacalah , boleh jugak menambah pengetahuan. cuba korang baca.



25 Senarai Perempuan Murahan Malaya


so apa pendapat korang bila baca nie. ? yang SK yakin teramat pasti jawapan yang diberi sangat berbeza kan. lelaki pasti kata A perempuan jawab B lak. bagi SK apa yang dikata ada benarnya. tapi kita tak boleh nilai seseorang itu hanya dari luaran. tiada yang sempurna di dunia ini , bahkan kita sendiri takot andai terlajak kata memakan diri sendri. masing-masing biarlah beringat sesama sendiri. oklah , SK bukan nak kata apa. tapi ada betoi yang disampaikan. kredit to writer kan. tapi apa yang SK sampaikan tadi adalah pandangan SK sendiri.




::choki:: aku hanya manusia biasa

No comments:

Post a Comment