aku bukan sempurna untukmu.......


assalammualaikum. salam 1 Malaysia , salam untuk semua blogger

entah kenapa tiba-tiba hati ini terasa sayu. sedih.  boleh tak kalau SK nak berkata yang SK rasa diluar diri SK dari pandangan umum. 1 kenyataan yang mungkin kawan-kawan SK tak sedar.


TERLALU MUDAH JATUH CINTA !!!! 

kenape ni ? janganlah mudah jatuh cinta , jangan lemah sebab cinta , jangan tunduk dengan cinta , jangan biarkan diri sedih sebab cinta !!! tolonglah bebaskan diri dari semua ini. tak cukup dengan ape yang telah dirasai dulu. kenapa nak biarkan perasaan itu wujud dalam hati lagi. pergi jauh lah. tak sedar ke yang kau tak layak disayangi. lebih ramai perempuan yang lebih layak dari kau !!!!!!! kenapa kau tak sedar lagi benda ni , kenapa nak ingat pasal semua ni. tiap orang yang kau suka semuanya tak layak untuk kau. kau suka lah orang yang kau rasa dia hanya biasa , tapi akhirnya kau sendiri dapat tahu dia dah ada orang lain. ingat sini !! setiap lelaki itu sudah ada yang punya , so jangan nak sibuk pandang ok !!!! tundukkan pandangan kau , jangan nak perasaan ok.


harus lebih sedar , ya allah beri lah aku kekuatan dalam menghadapi semua ini. saat aku menyayangi seseorang pasti akan melebihi diri ku sendiri , biarlah hati ini hanya mencintai dirimu saja. pasti akan berkekalan hendaknya.


Untuk kalian yang............. BELUM PERNAH JATUH CINTA
Bagaimana kalau jatuh cinta : Mau jatuh,jatuhlah tapi jangan sampai terjerumus, tetaplah konsisten tapi jangan terlalu "NGOTOT"
Berbagilah dan jangan sekali - kali tidak Fair.
Berpengertianlah dan cobalah untuk tidak menuntut,
siap - siaplah untuk terluka dan menderita,tapi jangan kau simpan semua rasa sakitmu.


Untuk kalian yang...... PATAH HATI
Sakit patah hati bertahan selama kau menginginkannya dan akan mengiris luka sedalam kau membiarkannya.
Tantangannya bukanlah bagaimana bisa mengatasi melainkan apa yang bisa diambil sebagai pelajaran dan Hikmahnya


Untuk kalian yang.......... MASIH BERTAHAN MENCINTAI SESEORANG YANG SUDAH PERGI

Hal menyedihkan dalam hidup ialah bila kau bertemu seseorang lalu jatuh cinta,hanya kemudian pada akirnya kau menyadari bahwa dia bukanlah jodohmu. Dan kau telah menyia2 kan bertahun-tahun untuk seseorang yang tidak layak. kalau sekarangpun ia sudah tak layak, 10 tahun dari sekarangpun ia juga tak akan layak. maka biarkan ia pergi dan lupakan.........



::choki:: semua kerana aku manusia punya perasaan.

No comments:

Post a Comment