again ! ko matured dulu dari aku.

MENGALAH. itulah yang aku cuba untuk lakukan kala ini. aku bukan seorang mengalah , bukan juga seorang pengalah tapi kali ini aku benarkan jiwa ini untuk mengalah. choii ! teroskan membaca sebab entry yang ini sangat banyak info untuk pengetahuan am anda. SEKIAN.


21 tahun yang lalu ada seorang gadis telah lahir. diberi nama NOR IZZATIE YUHAR  kini gadis ini dah meningkat usianya. lebih awal melihat dunia dari SK , mungkin juga berkata-kata dahulu sebelum SK. hebat gadis ini tau , sengalanya die awal dari SK. cemburu lebih pulak SK nie. HEHEHE. jangan tiru gaya SK nie macam budak-budak lah.


to NOR IZZATIE YUHAR. today 14/04/2011 your birthday come again right dear ? I has no prize to give you for your birthday. but at here I want story why I like friend to you. thanks dear ,  aku hargai what you have done to me. aku kenal kau masa aku tingkatan enam. perkenalan melalui alam maya kan. kita berkongsi cerita , pengalaman , idea , dan apa sahaja pengalaman kita sebagai pelajar tingkatan enam. *bukan semua orang dapat rasa kan*. kawan yang kau kenal masa tuh juga merupakan kawan-kawan aku , dan kawan-kawan aku kebanyakkan merupakan kawan kau juga. kita seolah bertukar tempat kan.


thanks zatie sebab dulu kau sudi dengar kisah aku , bagi sokongan pada aku. thanks a lot. walaupun aku tak pernah jumpa kau masa tuh tapi aku boleh cerita sengalanya pasal DIA pada kau. kelakar bila aku ingat semula. MAAF. aku tak pandai berkata-kata tapi sentiasa cuba untuk berbicara. 


here zatie ! aku gembira punya kawan macam kau. walaupun kadang-kadang kau agak sengal + congek. tapi layan je lah kan. HAHA



Each year your birthday reminds me
That I really want to say
I’m very glad I know you;
I think of you each day


I hope you enjoy your birthday,
All the pleasures it has in store,
And because I appreciate you,
I hope you have many more!




thanks a lot dear. aku harap the best utk life ko. aku tak nak tengok kau sedih-sedih. you must be strong dear. jangan mudah mengalah ok , kuatkan semangat kau. apa yang penting jadilah manusia yang mampu buat family kau bangga dengan kau.



ingat kawan itu bukan lawan ok.


happy birthday dear. ini je yang aku mampu tulis untuk kau. harap-harap kau jangan terharu ok. hehehe.




::choki:: wish her the best for her life

No comments:

Post a Comment