stressful week !!!!!!!!

start 19 mac until today 24 mac siyes aku sangat sesak. dah lah dengan sesak nafasnya , selsema + batuk yang ouchhh3. batuk saja. tak henti-henti sampai lah aku amik keputusan nak pose dari ais. no ais ok now ! beginning 19 mac aku ada paper kenegaraan. bayangkan dengan keadaan hidung yang tersumbat + memang ada asma aku memang tak larat nak bangun. tido je dari siang ke petang. alih-alih malam jawap exam tros. tawakal je beb bila jawab. entah ape jenis perlembangaan semua aku hentam je labu. HAHA ! semalam pulak aku berhempas pulas tempuh paper hubungan etnik. so far alhamdulillah boleh jawap. marks dapat tadi pon yess i like. HEHE. malam ni paper lagi , aishhh. tak habis-habis. exam siswaniaga pulak. haram ke jadah aku tak tipu tak penah paham apa yang aku blaja untuk siswaniga nie (untuk ko-k). so guys wish me luck ok. hope dapat tempuh dngan kuat untuk beberapa hari ni. lagipon esok i'm home.............PAHANG !!!!!!!!!!! wait for me ok................ :)




::choki:: tak sabar mahu pulang strawbery coklat menanti. :)

No comments:

Post a Comment