happy besday sweet 21

today my frenz besday..



actually aku tak ada hadiah special nak bagi. as usual la kan , aku ni bukan pandai kisah pasal orang. mana lah aku pandai nak ambil hati orang. so confirm la yang aku tak pandai nak bagi hadiah for ur special day frenz. aku hanya tahu menaip dan menjerit untuk meluahkan. tidak pandai berkata-kata dan tidak pandai berlidah-lidah. so for all readers i nak jerit kat sini. sila pastikan teliga anda telah bebas dari bakteria hidup. dengar nie :


"21 tahun yang lalu iaitu pada 13 febuari 1990 seorang gadis telah di lahirkan ! baby yang sangat chumil and now die dah membesar sebagai gadis yang sangat gorgeous tahap bumbung atap kondo 77 tingkat ok !" 

korang dengar tak ? nak aku kuatkan volume aku lagi tak ? tak perlulah kan. rasanya jeritan aku nie orang selatan pon boleh dengar walaupon aku duduk pantai timur. now besar dah budak ni rupanya. dah boleh daftar mengundi dah pon , tahun depan terus boleh mengundi. berkobar-kobar rasanya kan. i bangga lah punya kawan macam u. hik hik hik. actually aku jarang post kat blog aku perihal orang lain. melainkan entry aku tersangkut mata kail dengan orang lain. tapi jiwa nie mengigil nak menjerit bagitahu all readers my frenz punya besday kan. that why this post special for girl named NURNANIRA AZIEREN


girl , here i write :




 I’m wishing you another year
Of laughter, joy and fun,
Surprises, love and happiness,
And when your birthday’s done,


I hope you feel deep in your heart.

On your birthday I wish you much pleasure and joy;
I hope all of your wishes come true.
May each hour and minute be filled with delight,
And your birthday be perfect for you!

Instead of counting candles,
Or tallying the years,
Contemplate your blessings now,
As your birthday nears.


Consider special people
Who love you, and who care,
And others who’ve enriched your life
Just by being there.


Think about the memories
Passing years can never mar,
Experiences great and small
That have made you who you are.


Another year is a happy gift,
So cut your cake, and say,
"Instead of counting birthdays,
I count blessings every day!








::choki:: moga berjaya dunia dan akhirat.

No comments:

Post a Comment