overnight di PD

akhirnya impian aku terlaksana. tak terkata aku gembira bila dapat overnight kat pantai , semua nie tak di rancang pon. mule-mule sorang membe aku ajak lepak kat koridor bilik die. memang happening kat situ bunyi lagu macam korang kat pub kan. dun worry still under control. hehehe. waktu uhh kepala aku tersangat kusut kan , baru je lepas pusing 1 seremban dengan ude. jam pun dah pukul 1 pagi kot time uhh , tibe-tibe aku cakap dengan my frenz nie wana teringin sangat nak ke PD , aku mahu melihat pantai. die on je , so roger terus si nizam nak pinjam motor die. tak kan nak pergi dua orang kan , PINKY aku pun dua bontot dapat lah tu bawak kan. bile nizam on je , pe lagi jam pukul 1 pon kitorang gerak ke PD.


wajah-wajah yang menyempit


jangan tiru aksi ini di rumah !


dalam 45 minit kot nak kesana , lagipun tak berapa tahu jalan. berpandukan papan tanda sampai lah kami 3 gadis pingitan kat pantai. yang lawaknya sampai kat pantai tapi PANTAI NELAYAN. hahahahahaha. patut macam tak cantik je aku tengok.


so kalau nampak signbord nie tak payah lah nak gembira sangat


so ape eyh orang describe bile girl nek motor tengah malam , pergi PD yang makan masa dalam 45 minit , bertiga je kan. LIAR ? JAHAT ? TERUK ? TAK RUPE BETINA ? whatever lah kan. i dont care at all , i dont live this life to please u ! so talk to my hand. yang penting aku tahu siapa aku dan aku tak pernah buat benda yang boleh memalukan diri aku , family aku. THAT ALL !!!






3 gadis yang menyempit di tengah kesejukan malam

tengok jam dah pukul 4.30 pagi kan , so plan nak bekfest lah kat kfc 24jam. perut pon dah berbunyi kan , mintak di isi. macam-macam lagu dah berbunyi. hahaha. 


hehehe. time untuk melantak pulak , boleh lagi membebel kat kfc nie. nama je 24 jam tapi ayam yang semalam , sos pon dorang toping je kan. kata wana lah , sebab die ex kfc staff. hahaha


meninggalkan jejak sebelom kami akan kembali lagi. sangat puas !!! tak salah pon nak overnight asalkan tahu beza yang mana perlu yang mana patut hindar.




::choki::meninggalkan segalanya di sana. :)

2 comments: