abesh sem 1 + working time

12 / 12 10 tamat sudah paper titas so maknanya tamat lah sudah semester pertama. sekejap je habis satu semester rupanya. takut dengan result sangat , aku tahu aku tak belajar mana. especially takot teramat sangat dengan math. aku dah usaha tapi waktu jawap kepala aku blurrr . otak aku stuck. ni bukan ALASAN. sekarang malas nak fikir dah , tawakal je pada ALLAH moga-moga aku lulus semua subjek. aku berharap sangat semester depan aku akan berusaha yang terbaik. aku akan fokus dengan apa tujuan aku kat sini , tak payah nak ambil pusing dengan orang sekeliling. semester satu ni terlalu banyak pahit dari manis untuk aku. now aku dah belajar tentang erti kehidupan. biarlah aku sibuk dengan urusan ku selepas ini demi kebahagiaanya orang yang paling penting dalam hidupku iaitu ABAH !!!! aku nak lupakan semua yang aku lalui untuk semester satu ni. untuk member yang banyak bagi suport tak tahu nak cakap camne. thank a lot babe ! sementara tunggu semester satu nie aku part time lah , so tak balik rumah pon. sob3 *sedih*. nasib baik ada member aku dapat lah keje satu tempat. ok now aku keje kat JOHNNY RESTAURANT




so far for first day everthing ok walaupon penat , sampai lenguh kaki aku. maybe sebab dah lama tak kerja kan. hopefully dapat lah extra money. aku pon target semester depan aku boleh buat part time kat situ juga , moga kudrat aku larat dah mampu. aku nak sibukkan diri aku dengan study aku dan kerja. moga-moga semester depan lebih baik dari semester ini. amin. so skang aku akan jarang untuk berblogger dan blogwalking. tapi selagi aku mampu untuk blogging aku post apa saja. hehehehe. :)






::choki:: moga aku kuat hadapi semester depan.

No comments:

Post a Comment