final exam + cuti sem !!


mood dalam : arggghhhhhhhhhh. geram !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mood luar    : yahooooooooooooooooooooo. raub... i'm coming !!!!!!!!!!!!!!!!!

UUM banjir. ? ? so final exam di tunda. memang suke sangat3 kan. *hati membara*. memang raya  dapat balik. HEAVEN SUNGGUH !! argggghhh. sekejap je. lpas raya tak pasal kedEBoOKkkkk smua paper aku nak jawab. memang  aku best student lah kan !! marah tak marah. aku tetap suke. HEAVEN doe dduk rumah !! celik je mata otak tak merawang ingatkan buku. nak buat apa. nak makan apa. semuanya di tanggung beress. nak mandi pon syokkk !! air tak slow kan. boleh mandi puas-puas. tak perlu tengok duit kat wallet berkepot ke tak. tak perlu naik tangga mcam batu caves kan. *sekali naik malas turun dah* nak ke mana. jalan je. tak perlu berpanas. tangan aku tak hitam *seremban nie panas sangat* boleh lepak kedai makan sambil bergossip dngan teman-teman *cuci mata skali* SUNGGUH !!! bnyak benda leh buat. memang lah seremban uhh macam-macam ada tapi raub ada sengalanya. hehehehe. memang TERBAEEKK WOKKKK !!!!! so raub. ? waiting for me ok ! aku akan lenjan raub smpai lenjun. hahaha ! memang tak sabar lah nak balik. beribu-ribu plan dah nak buat 2 minggu nie. aissshhhhhhh. MAHFUZAH ZUBIR. wake up !!!!!!!!!!!! kamoo balik untuk study lorh. bukan jalan-jalan. bukan suka-suka. hahahahaha. who can motivated me ?? who else. MYSELF  lah. memang tak bangang lah minah nie. baik tak payah balik kalo asyik kaki uhhhhh ligat je berjalan smpai sana. WAIT & SEE. aku sayang mata & tangan ke aku sayang kaki aku. hehe. really hope kaki akan mengalah dengan sengalanya. x nak jalan-jalan eyh. dduk umah je. bukak buku + faham + try past year question ok PUJAH ??? no more excuse. lpas hbis final jalan puas eyh. kau memang tak de masa nk keje. so ko jalan-jalan eyh. *duit aku tak kepok-kepok da*

apa yang aku dah melalut tengah-tengah malam nie. ? ? ? hahahahahaha. layann................



No comments:

Post a Comment