dunia "MUKABUKU"


facebook ,  facebook , facebook !
semua orang cakap pasal facebook kt kolej.
lecturer sendiri bagi tips exam pon kt facebook.
nak tau isu semasa ?
bukak facebook je. !
malas study ? semua gara-gara facebook.
yeker ? aku tergolong ke ? hahaha. a little bit maybe!
dulu yeah. aku memang gile berfesbukingg.

masa mula-mula aku bukak lah.
uhh cerita 2 tahun lalu.
masa uhh aku baru masuk form6.
memang rajin lah mengonline fesbukk nie.
masa uhh friendster makin di abaikan.
myspace ? lupa pasword kot.
hanya fesbukk yg aku ingat selalo.
waktu uhh ko invite lah aku dengan ape-ape application.
sure aku akn confirm. 
friends request ? salalo aku chek.
approve je sape-sape. like gile waktu uhh!
rajin pulak tangan ni nk mengadd sape-sape kan.
memang aku gile dengan fesbukk time uhh.

masa uhh quiz kt fesbukk smua aku try.
"anak berapa orang"
"pasangan anda bermula dengan huruf apa"
"peribadi anda macam mana"
"bila anda akan berkahwin"
arggghhh. smua uhh aku dah jawap.
wktu uhh seronok lah. lawan-lawan komen.
24 jam tngok notification.
siap maen fesbukk kt handphone lagi.
entah dgan sape-sape aku lawan komen pon aku x tau.

maen game kt fesbukk ?
memang syok gile.
khayal doe layan game kt situ.
24 jam nk tngok kebun. haha.
dusta je smua uhhh.
smua uhh masa awal-awal berfesbukk lah kan. 

sekarang ape cer ??
fesbukk smpai dua. !
arghhhh. smua gara-gara seseorang.
skang ni bukakn fesbukk still 24 jam.
tpi no IM, no WALL 2 WALL, just PM only.
kalo IM aku bnda penting je aku reply.
wall 2 wall mmang haram tros.!!
bukak pon stakat komen-komen status membe.
kalo bukak lappy skang 24jam aku layan utube je.
lagi bagos. xpon tngok movie.

nak approve friends.
memang sorry. aku mlas gile nk chek da.
*maaf pada yg tak approve*
bila ada yg kate dia add baru aku chek. 
tak pon bila aku bosan kan.
bukan bajet faymes or bajet aku ni bagus.
kalo stakat friend request berlambak.
tak perlu jadi artis pon mmang banyak lah.
ada pulak uhh yg bangga bila friends list dorang tinggi.
ishhh. pelik nak bangga buat apa.
nak tunjuk die faymes ke. hahaha.
budak-budak baru main fesbukk uhh.

fesbukk ni bnyak untungnye kalo betoi guna.
boleh cari membe-membe lama kn.
erat balik hubungan yg lame uhh.
pstu boleh tau aktiviti membe skang.
nk tau latest story or news story kn.
*handpone slalo sngat bertukar no*
kerajaan pon galakkan berfesbukk untuk 1 rangkaian komuniti.
tp kalo dah salah guna uhh ??
ssah nk cakap lah.

fesbukk nak gatal-gatal.
dedah sana dedah sini.
ada uhh luar pkai tdung kt fesbukk.ermmm
jadikn medan perang.
tmpat jatuhkan maruah orang.
banyak lagi lah. *celaru*
up to you lah kan. page korang.!
lubang kubor sndiri patot jaga kan.

~ kalo ada yang terase cepat-cepat lah minum air ~
* hilangkan pedas kt mulut uhh *

dah lah. aku nak maen fesbukkk lakk.
hahahahaha.
bye bye !



::choki:: kat fesbukk pon tempat jodoh terbaik lah!

No comments:

Post a Comment