bila nak serap isi buku


aku dah tak tau apa mood aku skang. yang aku tahu kepala aku dah serabut. rasa nak menagis. bercelaru sangat-sangat. kejap sejuk kejap panas. mata susah nak tidor dah. aku nak final exam !!!!!!!!!  tapi otak aku kosong. tak tau nak baca apa dah. mata aku terbuka je. tapi nak stadi tak masok-masok. arghhhhhhhh!!!! knape aku tak semangat macam form6 dlu. main-main form6 dulu aku tau apa aku belajar. enjoy-enjoy form6 dulu berjalan sana , berjalan sini. overnight dgan membe , pusing satu malaysia , gelak-gelak tawa-tawa , gile ke mereng ke , gatal ke gedix ke , mengarot ke melalot sini sana , lupa daratan lupa lautan aku still tau apa aku belajar ! sekarang ? knape ? aku dah tau apa aku belajar. fikiran aku dah celaru je. sedangkan kat sini kehidupan aku dah berbeza dari sebelum ni. much better!!! tapi knape ???  aku harus berjaya. tapi kalau macam nie. ermmmmmmm. :(




* need motivated please !!!!

3 comments:

  1. sbb dulu xde blog..skrg ada blog kut..eh! ada kena mengena x? ngee~ =P

    ReplyDelete
  2. good luck ok .
    ingat parent , mesti semangat .
    anda ditag , http://cokiecokie90.blogspot.com/2010/11/award-bombastic-blog.html

    ReplyDelete
  3. yana ~ hehe.btoi r uhh.tottaly agree.:P

    cokie ~ tq.insyallh.btw thnks 4 tag.still dlm proses utk blaja jd sorg blogger.hehe

    ReplyDelete